Reklamace

Do balení kontaktních čoček nevidíme. Reklamace řešíme rychle a jasně.

Chci vyměnit čočku

Jsou čočky již vybalené?


Od srpna 2012 je reklamace dodaných čoček ještě jednodušší! Pokud v dodaném balení naleznete poškozenou čočku, nemusíte nám ji posílat. Stejně tak po vás nebudeme chtít, abyste nám poslali prázdný blistr na důkaz toho, že v něm čočka nebyla vůbec. Pro zpracování reklamace budeme potřebovat pouze kopii potvrzení o aplikaci kontaktních čoček (ne starší než jeden rok). Stačí, když napíšete zprávu na e-mailovou adresu reklamace@cockovnik.cz

A co s nerozbaleným balením kontaktních čoček?


Pokud žádáte o výměnu nerozbalených a nepoškozených kontaktních čoček, zašlete nám je zpět a obratem dostanete nové. Zaplatíte pouze poštovné pro dopravu zboží k nám. Nerozbalené balení kontaktních čoček vám rádi vyměníme.

Nové kontaktní čočky vám zašleme obratem.

Chci vrátit peníze

Kromě reklamované kontaktní čočky nám prosím pošlete i potvrzení, kterým kontaktolog potvrdil správnou aplikaci čoček. Prostě ho naskenujte nebo okopírujte a přiložte ke své zprávě. Případně zašlete jméno a telefon na očního optika, který prováděl aplikaci.

Kam zaslat reklamované zboží

Reklamované zboží zašlete na adresu:

Maternia, s.r.o. – reklamace
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

Reklamace se řídí dle Reklamačního řádu, který je součástí obchodních podmínek zde.

Kontaktní čočky Partneři